Ráno robí deň,  ŽIVOTNÝ ŠTÝL

Ako začať deň

Ráno robí deň. Už ste to asi počuli, však? A je to naozaj tak 😊. Nieeeee, iba raz – nestačí.

Tak ako som opisovala v tomto článku:

… že ak sa chceme čokoľvek nové naučiť a zaradiť to do nášho života, musíme to opakovať a opakovať, kým si to neosvojíme. Majme na pamäti, že sa to týka všetkého, čo ste predtým nerobili, alebo robili inak, ako plánujete. 

Len ak sami vyskúšate, zistíte. Pozorujte sa pár dní. Neberte to, že Vás presviedčam. Ani náhodou 😊 To je ten najhorší prístup. Človek musí spoznať a vyskúšať si sám, inak to nemôže objektívne zhodnotiť ani hodnotiť. Vylučuje sa to.

Ráno potrebujeme naštartovať po niekoľkohodinovej noci odpočinku a nevykonávania pohybov úplne všetko. Od mozgu a mysle, cez telo (svaly, kĺby), od uší až po malíčky na nohách. Našu myseľ a myslenie nebombardujeme hneď zrána ťažkými myšlienkami, starosťami, či dôležitými úlohami, ktoré nás cez deň čakajú. To počká 😉 Sústreďme svoju pozornosť na to, že sme sa zobudili a poďakujme za noc a za spánok. Usmejme sa a nalaďme sa na krásny (skvelý, úžasný, úspešný …) deň, ponaťahujme sa v posteli (rozhýbme ešte v posteli svoje telo – spomeňte si na mačku, ktorá sa celá naťahuje po spánku).

Doteraz sme boli v posteli. Vstaneme a vykonáme hygienické potreby – každý vie 😉.

Dajme si tekutiny – vlažnú vodu, pretože naše telo je zvnútra rozohriate po spánku a z teplých perín (preto vlažná). Ponaťahujme sa.

Ako začať deň? Rozhýb sa so mnou a naštartuj svoje telo po nečinnej noci 👈🌞

Uverejnil používateľ Mia MP Streda 22. apríla 2020

2 tipy: V STOJI a V SEDE

  • postav sa rovno, chodidlá maj pod bedrami, kolená smerujú rovno a sú zľahka uvoľnené/nie napnuté, panvu nemáš uvoľnenú ale podsadíš ju, čo znamená, že vtiahneš obe polky zadku dovnútra.  Vystri sa tak, aby ramená boli v jednej výške rovnomerne, vtiahni brucho a hlava nech je v predĺžení chrbtice (vzpriamená šija) brada nech nevytŕča
  • ponaťahuj sa v stoji: postav sa na špičky a naťahuj sa do výšky, akoby si sa chcel/a dotknúť stropu
  • pokrúž si hlavou, dbaj a dávaj pozor, aby si nedvíhal/a ramená a napínal/a trapézy. Ruky máš uvoľnené popri tele a robíš pomalé krúženia hlavou, alebo otáčaj hlavu v smere akoby si kýval „áno“ a potom „nie“ (vnímaj svoje trapézy a ramená, aby sa nedvíhali)
  • pokrúž si ramenami dozadu aj dopredu, potom predlaktím aj celými rukami
  • rozhýb celú vrchnú časť od panvy hore prirodzenými pohybmi podľa seba (môžeš to urobiť v stoji) alebo choď na štyri končatiny a urob to v tejto polohe
  • rozhýb si svoju panvu krúživými pohybmi
  • následne nohy, rozhýb si prsty na nohách, členky, predkolenia
  • urob si veľký nádych a výdych a s úsmevom pokračujeme ďalej:

Nalaď sa na nový krásny a úspešný deň napríklad takto:

Následne venujme svoje myšlienky povinnostiam svojho dňa. Keďže sme sa ráno naladili pozitívne, usmiali sme sa, aj myšlienky na deň by mali byť v tomto móde. Ak vás čaká čokoľvek ťažké a nepríjemné – predstavujte si to, že sa to už deje a predstavujte si to presne tak, ako chcete aby to bolo. Nemyslite na to, že to bude zlé, ťažké, nezvládnete to, pretože ak na to budete takto myslieť, také to aj bude. Presne tak, ako budete vo svojej mysli pristupovať ku čomukoľvek, čo Vás počas dňa čaká, vrátane ľudí, presne tak sa to aj bude diať.

Aj tu platí, že veci či zmeny sa nebudú diať ihneď, pretože ak ste boli dlhšie obdobie (mesiace, či roky) naladení viac menej negatívne, alebo ste nevedeli kontrolovať svoje myšlienky, taktiež bude aj trošku dlhšie trvať, kým sa proces otočí a veci a život sa Vám začnú meniť k lepšiemu. Ako začať? Vyber si napríklad niektorú z knižiek, ktoré aj mne pomohli zmeniť môj život k lepšiemu. Pri knihe je aj link na audioknihu 🙂

Leave a Reply

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.